pondělí 20. září 2010

Bienálová noc

Protože jsem fanouškem Moravské Galerie na fejsbůku, dozvěděla jsem se o této akci, kdy jako dozvuk Bienále otevřela MG v pátek večer svoje prostory k nahlédnutí všem zvědavcům. Vydali jsme se tedy do Uměleckoprůmyslového paláce, kde jsme si prošli hlavně výstavy plakátů a letáků, rozdělených podle země vzniku. Nejvíc mě zaujaly výtvarné rozdíly na základě písma (latinka, asijské znaky a arabské písmo). Jinak tomu samozřejmě vůbec nerozumím.
V promítacím sále jsme pak zkoukli pár ukázek z anifestu a nahlédli jsme taky do výtvarné díly, kde kreativci vytvářeli různé montáže. Brašule se jako správná kreatura taky zapojil. Já jsem se mezitím vydala ještě nakouknout do Pražákova paláce, kde probíhala výstava surrealistických plakátů. Většinou se na nich objevovala nějaká polymorfní stvoření. Podivná stvoření se však vyskytovala všude kolem mě, poněvač se na toto místo vypravili převážně brněnští bohémové... předtím tam měl autorské čtení J.H. Krchovský. Nemusim asi nic dodávat. :D

Z galerie jsme se vydali na jedno a skončili jsme na Malibu party s Backou a později v Livinu s P. Němcem a erasmákama. Konec už znáte, šlohli mi nový svetr. Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat