pondělí 20. září 2010

Trojblok v Brně

Takže abych dohnala resty, musím zde zmínit akci, které jsme se zúčastnili 15.9.2010 na nádvoří Domu pánů z Kunštátu. Jednalo se o benefiční vystoupení, kde se na programu vystřídaly tři kapelky. První nařadě byli Nuck Chorris Gang. V Brně docela povědomá kapelka, kterou jsem nicméně dosud neslyšela. A musím dodat, že jsem je neslyšela prakticky ani teď, poněvač nazvučení vážně nebylo dobré a pokud máte songy založené především na textech, tak je pak vystoupení docela v háji. Narozdíl třeba od jejich nahrávek na bandzone, kde je jim rozumět dobře a je to o něčem uplně jiném. Moc jsem si je ten večer po hudební stránce neužila, ale jinak byli kluci zábavní.
Další na řadě byli naši oblíbení Poletíme?, které už vážně nemusim představovat, žejo. Tentokrát jsem na ně byla vybavena svým novým Poletíme tričkem! Na můj vkus měla ale hudba z repráků zbytečné volume, nejednalo se o žádné velké prostory, takže to moje citlivé ouška nesla poněkud hůře, ale výkon podali hoši jako vždy výborný. Na Sadomaso se žádné dívce nechtělo a mě už si kupodivu pamatovali, tak v rámci gender korektnosti na podium vylezl hoch a byl naprosto výborný. Bavil mě hlavně jeho taneček, jak jsem později zjistila, tak to bylo, protože splňoval přesně tyto charakteristiky. :)
Při posledním přídavku praskla Rudolfovi struna, takže nemohl hrát na bango a byl fakt roztomilý, jak nevěděl najednou co s rukama.
No a posledním bodem programu byl můj nový oblíbenec Don Juan Disco, který přes počáteční nedůvěru všechny přítomné přesvědčil o svém nedostižném disco-umu. I Arnoštka zahrál, je prostě boží!!1

Ajo, asi bych měla dodat, že Don Juan nás patřičně nastartoval na další discořádění, takže jsme se vydali do Livinu, našeho oblíbeného klubu, kde jsme na parketě setrvali zhruba do čtvrté ranní. Já osobně jsem se domů skoro nedobelhala, jak mě nožičky bolely. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat