neděle 11. ledna 2009

Když řídím svou loď, jsem v pohodě!!1

Tak to je, prosim pěkně, moje nová hláška. :)
Souvisí to s mým posledním kulturním zážitkem, zde malá nápověda, o co vlastně šlo. ;)

(Krásná písnička, žejo? Taková....chytlavá... Sandokaaan, Sandokaaan ... :D)

Tak a teď ten report.
Vypravili jsme se s rodinkou do našeho zlínského divadla, přičemž program vybral naprosto geniálně můj velký brat F., šlo o nějaké předsilvestrovské představení - Sandokan a piráti z Mompracenu. Již během naší výpravy, která probíhala v duchu "Ať dělám, co dělám, stejně nebudu krásnější než Magdička", jsem byla nenápadně varována, že se zřejmě nebude jednat o nějakou "těžkotonážní" divadelní hru (prostě žádné velké drámo, no.. ;)) Ovšem já se nebráním ničemu a tudíž výsledné zjištění, že se jedná o představení určené především pro děti, mě ponechal zcela klidnou (narozdíl od Magdičky) :)
Nasadila jsem brýlky a netrpělivě vyčkávala příchod tohoto nadsamce na scénu.... ;)

Výsledek? Omlazený, dreďatý Sandokan, trochu ve stylu jamajského reaggae (těmi dredy mi dost připomínal Péťu, čau Péťo;)) a tudíž mi byl nanejvýš sympatický. ;);)
Hra byla řešena tak, že na jevišti fungoval jeden herec jako pojítko mezi publikem a příběhem (občasnými komentáři nebo zásahy do děje), semtam si herci vystřihli nějakou pěknou písničku a vůbec si celé představení evidentně užívali. Samozřejmě bylo celé laděno v žertovném duchu, ačkoliv se na scéně objevily i správné drsňácké bojové scény včetně lovu tygra (nedostatek dobrovolníků, co by se nechali na jevišti Sandokanem zmlátit, vyřešili pomocí speciálních fackovacích panáků), (teda takového bych taky brala, dobře by se na něm dal ventilovat přebytek energie :D). A já jsem se teda bavila! Jinak pro ty, kteří náhodou Sandokana neznají, tak to je chlapík, který se narodil jako princ, ale stal se vyhnancem, asi kvůli expanzi Britů a lstivého rádži, nebo tak nějak. Takže teď je vůdcem pirátské tlupy, říkají mu Malajský tygr, no a zamiluje se do dívky Marianny přezdívané Perla Labuanu. Pak si vyřizuje účty s nepřáteli a zároveň samozřejmě bojuje o svou lásku...


Abych to uzavřela, ani v nejmenším to nepovažuju za ztrátu času, takové chytře udělané dětské představení může být docela klidně zábavné i pro ostatní.

Jo a mimochodem, během přestávky jsme probírali, jestli vůbec můžu znát ten původní seriál s Kabirem Bedim v hlavní roli, že prý se vysílal moc dávno, já tvrdím že jo a oni mi nevěří!! :/ No že ho taky znáte? No žejo??
(drtivý pohled, co? ;) Mám v plánu se to naučit, tak si na mě dávejte bacha!!!1)

1 komentář:

  1. Jo, Sandokan! :D Doma mam aj nejaku knizku s nim, ak si dobre pamatam. A ten pohlad sa radsej neuc, to by sa ta vsetci bali! :)

    OdpovědětVymazat