neděle 14. prosince 2008

G. Verdi - La Traviatta

Popravdě, tato opera ve mně moc dojmů nezanechala. Snad jen to, že jeden můj známý - milovník Verdiho - si musel jít po prvním dějství dát panáka, aby ten zbytek vůbec vydýchal. :D
Mně osobně to tak strašné nepřišlo, ale není to moje parketa, a že to nemá hlavní hrdinka hlasově uplně zvládnuté, jsem si taky všimla. Pak ještě představitel Germonta st. - takový už starší pán- tak ten docela solidně nezvládal tempo a jeho výstupy pak dost pokulhávaly. Chudák pan dirigent, asi tím nebyl zrovna nadšený. :) A to navíc po celou dobu vypadal tento pán, že každou chvílí dostane infarkt a vždycky, když dokončil své číslo, tak si viditelně oddychl. Něco jako "uf, zase jsem to jednou přežil". Docela děsivé. :)
Jo ale kostýmy a hlavně scéna byla perfektní, málem bych zapomněla! :)

1 komentář: