neděle 14. prosince 2008

L. Janáček - Káťa Kabanová (ND Brno)

Tak toto jsem si nemohla nechat ujít, protože Janáček se v Brně vyplatí, jak už bylo řečeno. (opakování je matka moudrosti :P)Takže když jsem měla náhodou jednou čas, tak jsem se na něj v rámci festivalu Janáček Brno vypravila, ačkoliv se mnou nikod jít nechtěl, tak jsem byla nucena jít sama. :/
No, nevím, jestli znáte to téma, uvádí se to jako "Opera o ženě toužící po lásce v krutém prostředí ruského maloměsta", takže asi tak. Jen bych doplnila, že ta žena má pak hodně černé svědomí a nevyrovná se s tím prostě. :)

Tak co k tomu říct...Naplnilo to veškerá očekávání, sólisté skvělí, po herecké i pěvecké stránce, orchestr vypilovaný taktéž moc dobře. Snad jen ty kulisy mě trochu zaskočily, jako jasné, měly poukazovat na tu prostotu maloměsta, ale že by tam muselo být všude jen stejné dřevo jedné barvy na všechny budovy, mosty a prostě veškerou scénu, když vynechám stůl, židli a lavičku před domem? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat